Program Terdekat

Facebook Like

Blog Guest Info

IP

Featured post

Sukan Tahunan SKBM 2013

Sukan Tahunan SKBM telah berlangsung dengan jayanya pada 31 Oktober 2013. Tahniah kepada Rumah Hijau kerana telah berjaya mempertahanka...

Pintu masuk ke SKBM Barisan Guru & Kakitangan SKBM 2017 Hari Guru 2017 - Kalau Aku Bukan Guru. Hari Guru 2017 - Kalau Aku Bukan Guru. Pemenang-pemenang pingat Kejohanan MSS Zon Mendi 2017. Acara Larian Merentas Desa SKBM 2017.
Friday 17 February 2012
16 Feb 2012- Bertempat di Dewan Gemilang, perjumpaan kali pertama ibu bapa/ penjaga murid-murid UPSR 2012 telah berjaya diadakan. Kehadiran ibu bapa/ penjaga adalah amat memuaskan. Kehadiran ramai golongan bapa amat mengujakan sehingga mendapat pujian daripada YDP PIBG En. Mohd Nor B. Nayan.

        Pihak sekolah telah membentangkan aktiviti-aktiviti yang akan dijalankan sepanjang tahun khusus untuk meningkatkan perstasi murid-murid tahun 6. Disamping itu sasaran/ target UPSR 2012 telah dikupas dan dibincangkan secara mendalam. Para ibu bapa juga tidak ketinggalan mengutarakan cadangan bernas mereka untuk memantapkan lagi prestasi anak-anak mereka. Secara keseluruhannya perjumpaan kelmarin sangat interactive dan responsive daripada kedua-dua belah pihak. Semoga kejayaan menjadi milik kita pada tahun ini, InsyaAllah. Syabas kepada pihak pentadbiran, guru-guru dan semua ibu bapa/penjaga yang telah menjayakan perjumpaan tersebut.







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Guru & Staf

Login Admin


Popular Posts