Program Terdekat

Facebook Like

Blog Guest Info

IP

Featured post

Sukan Tahunan SKBM 2013

Sukan Tahunan SKBM telah berlangsung dengan jayanya pada 31 Oktober 2013. Tahniah kepada Rumah Hijau kerana telah berjaya mempertahanka...

Pintu masuk ke SKBM Barisan Guru & Kakitangan SKBM 2017 Hari Guru 2017 - Kalau Aku Bukan Guru. Hari Guru 2017 - Kalau Aku Bukan Guru. Pemenang-pemenang pingat Kejohanan MSS Zon Mendi 2017. Acara Larian Merentas Desa SKBM 2017.
Friday 6 January 2012


Jadual Waktu Online

UPDATE : Jadual telah dikemaskini! Sila semak jadual anda.

Makluman kepada semua guru, anda boleh dapatkan salinan jadual waktu rasmi masing-masing secara online di blog rasmi sekolah http://www.skfbm-bera.blogspot.com dan klik di pautan Jadual Waktu Online pada Intranet System di sebelah kanan blog ini.

Akses kepada jadual waktu ini sama ada di blog atau secara terus hanya boleh dilakukan dalam Local Area Network (LAN) SKBM sahaja buat masa sekarang. Akses melalui internet akan dibuat oleh Unit ICT sekolah jika terdapat keperluan/permintaan sahaja.



Jadual Waktu di Telefon Bimbit



Jadual Waktu di Telefon Bimbit

Aplikasi ini membolehkan anda menyemak jadual anda secara terus di telefon bimbit.

Untuk mendapatkan aplikasi ini, sila berjumpa Cikgu Azwandi atau Cikgu Azizi untuk proses install. Hanya telefon bimbit tertentu (yang menyokong JAVA) sahaja boleh menggunakan aplikasi ini.

~HARAP MAKLUM~







Unit ICT SKBM 2012

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Guru & Staf

Login Admin


Popular Posts